Follow this blog with bloglovin!

Follow tusen drömmar men bara en verklighet

tisdag 7 september 2010

svar på kommentarer (:

amanda sa :
lycka till! det är explorius va ? :)

svar: tack , det behövs verkligen är suuper nervös! ja det är det (:

S sa :
Fin blogg! :)

Svar: haha, tack! har inte gjort något eget med designen dock, men om jag blir antagen blir det en header !


Miranda sa :  
Hejsan! Vad kul att du ska till USA nästa år! Det ska jag också. :D
Jag tänker följa och länka din blogg. :) 
 
Svar: ja , detsamma du ! (: älskar bloglovin ! 
måste bara skriva det igen: jag ska på intervju imorgon , can't belive it !  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så blir jag glad ! (:

tisdag 7 september 2010

svar på kommentarer (:

amanda sa :
lycka till! det är explorius va ? :)

svar: tack , det behövs verkligen är suuper nervös! ja det är det (:

S sa :
Fin blogg! :)

Svar: haha, tack! har inte gjort något eget med designen dock, men om jag blir antagen blir det en header !


Miranda sa :  
Hejsan! Vad kul att du ska till USA nästa år! Det ska jag också. :D
Jag tänker följa och länka din blogg. :) 
 
Svar: ja , detsamma du ! (: älskar bloglovin ! 
måste bara skriva det igen: jag ska på intervju imorgon , can't belive it !  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera så blir jag glad ! (: